čtvrtek 10. března 2011

Jedenáct dní

Počasí na přelomu ročních období je enfant terrible. Já už netrpělivě odpočítávám zbývající dny do jara... a když je zataženo, beru na sebe něco žlutýho, má to na mě hřejivý placebo efekt. Takže jsem dneska zvolila můj nový retro vršek, který se mi jaksi nepodařilo odfotit do minulého postu - ještě že Muž je tak prudce talentovaný fotograf. 
Jen můj Pes, na rozdíl ode mě, asi z blížícího se oteplování nebude nadšen.

I can't wait for Spring because today's weather in Brno, CZ wasn't pleasant at all. I have one special habit connected with that kind of weather - when it's chilly outside, I'm wearing something yellow. It reminds me the sun and it's a kind of warming. My yellow choice for rainy Thursday was my vintage top which I mentioned in the previous post - my Man is more skilled in photography so I can finally show it to you. 
Unfortunately, my Dog won't share the happines of upcoming warmer season with me.


Tak trochu mosbyovský fun fact - Masarykův studentský domov, který dodnes slouží svému původnímu účelu, byl navržen slavným funkcionalistickým architektem, Bohuslavem Fuchsem. 

Fun fact: The building behind us is a students' hostel designed by famous architect of the Functionalism period, Bohuslav Fuchs (Ted Mosby would be so proud of me!).

A ještě jedna malá poznámka na konec. Utrácím. Objednala jsem si knihu. Musela jsem, je to úplně nový překlad (rok 2011), má barevné ilustrace a vůbec. Ještě se o ní zmíním, až mi přijde, což bude pravděpodobně během příštího týdne.

I'm spending too much. I ordered a book. I had to. It's a brand new translation (year 2011) with illustrations. I'll reveal its identity later - probably right after picking it up from a bookstore.

1 komentář:

  1. Super fotka, super šaty a fajný blog :)

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste zaregistrovaní uživatelé, podepište se, prosím.