středa 2. března 2011

Není ženská jako ženská

Intro: Já a sporty, to nejde dohromady. V páté třídě jsem dostala dvojku z tělocviku a od té doby se to se mnou táhne. A když už mě náhodou nějaký pohyb baví, najde se jiná potíž. Nemůžu chodit plavat, i když mě to baví, protože ve vodě o teplotě 27°C mrznu, i když plavu jako ďábel. Kolečkové brusle jsou fajn, ale jen v létě. Hodně mě baví lyže, jenže k tomu potřebujete hory a tam se dostává těžko, pokud jste v rodině jedinou lyžující osobou, navíc bez auta a víceméně i bez peněz. Ale občas se zadaří, jako třeba teď, respektive v sobotu tohoto týdne. 


Intro: I'm not a big fond of any sports. In fifth grade (at elementary school) I got the worst mark from P.E. from the whole class and since then it never got better. There are few sport activities I like but for some reasons I can't practice them - for example, I can't swim in a pool with water temperature below 28°C because I'm freezing. I also like roller skates and skiing but these activities are mainly seasonal. There's another problem with skiing - I don't live near any mountains, I don't have a car and I'm the only person who likes skiing in our family. But this Saturday I'm finally going to practice my skiing - after two years!

Dnes jsem si byla po opravdu dlouhé době koupit nějaké sportovní vybavení, konkrétně lyžařskou helmu. Ano, doteď jsem ji neměla a při mém stylu lyžování vlastně ani nechápu, jak jsem mohla vyváznout bez zranění, dál už jsem ale riskovat nechtěla. A nakonec z toho bylo docela komické odpoledne. 
Pro představu - šla jsem zhruba v tomhle:

(ilustračně vyrobeno na polyvore.com)
přesně sem:
(foto Snowboard Zezula - http://www.snowboard-zezula.cz)
Hned při vstupu jsem si paranoidně vzala do hlavy, že na mě všichni divně koukají a že mezi ty sportovní nástroje a oděvy nepatřím a bla bla. Helmu jsme vybrali rychle, ovšem pak jsme si ještě museli prohlídnout vázání na snowboard, pánské kraťasy a brýle. Tím, že mi takové to hiphopové oblečení připadá většinou legrační se netajím, ale při mém štěstí vždycky, když jsem se zrovna uchechtávala nad něčím typu lesklé černé vázání se zlatými sponami a fialovým semišem (no nekecám, a je to pánský model!), stála v doslechové vzdálenosti jedna z prodavaček a tvářila se dost nebezpečně. Nicméně, přežila jsem a nejen, že jsem bohatší o další zkušenost, ale (a teď pozor, konečně přichází TO, kvůli čemu vznikl celý tento článek) taky o tu nejvíc nejlepší helmu na celém světě, hele:

(Helma Giro Blurb, foto z http://www.snowboard-zezula.cz)
Outro: Při hledání obrázku mé superskvělé helmy jsem zjistila, proč jsem ji předtím na e-shopu Zezuly nenašla. Ona je totiž dětská...

3 komentáře:

  1. I don't understand the language but the pic are so pretty..

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you! Actually, I was thinking about writing my blog both in Czech (yes, that's the language) and English such as many non-english bloggers. Maybe I should give it a try because my first two comments are from people who don't understand but like my pics... :))

    OdpovědětVymazat
  3. nice blog :)
    come and check out mine on:
    glamourgirl-bg.blogspot.com
    http://www.bloglovin.com/blog/2187105/glamourgirl

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste zaregistrovaní uživatelé, podepište se, prosím.