neděle 26. června 2011

Stop! Summertime!

(poznámka na úvod: tento post má nulovou informační hodnotu, jen mi bylo líto nezužitkovat ty vobrázky.. :) )
Sice dnes nebylo zrovna výstavní počasí, ale je to tak. Je léto. Což znamená, že zkouškové už je skoro za mnou, tudíž pomalu oprašuju in-liny a psychicky se připravuju na strastiplný vodácký týden na Sázavě. 
Někdy v polovině zkouškového, to zrovna bylo echtovní letní počasí, jsem si vyjela na naše plantáže za Brnem, abych posbírala nějaké ty jahody.

No a průběh jsem shrnula do tohoto veselého blikajícího gifu. Který je tu jen jednou, a to i přesto, že protivně se fotící nerezová mísa byla toho dne naplněna ještě tak třikrát... v důsledku čehož jsem druhý den měla záda červená podobně jako ty mrňavé sladké bestie.
Hezké, že? Některé z nich byly nemilosrdně snězeny za syrova, část z nich našla své místo v jahodových cupcakes a zbytek je v podobě jahodové omáčky umístěn v mrazáku. Na horší časy.
Původně jsem chtěla přidat i fotky cupcakes s receptem, ale nějak na to nedošlo. Tak snad příště.  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud nejste zaregistrovaní uživatelé, podepište se, prosím.