pondělí 17. října 2011

Designblok 2011 aneb decentně zpožděný report

Ve zkratce: byla strašná zima, foukalo, občas pršelo; v Palladiu jsem poprvé navštívila dvoupatrové dámské záchody a ve Starbucks ochutnala Créme Brulée Macchiato (což je předražená břečka, mimochodem); dále jsem chtěla jít na výstavu Blanky Matragi, ale styděla jsem se zeptat, kudy se tam jde; budila jsem se za protivného zvuku Ferrari, Porsche, Aston Martina a jiných chlapských blbinek drandících po letišti (mě auta neba, noaco!) a v neděli jsem odjížděla roztrpčená z výsledků Velké Pardubické. A taky jsem zapomněla navštívit Red Bull Art of Can, což jsem si uvědomila až teď při psaní. 
Fotky snad budou zajímavější než text, jako obvykle jich je málo, tedy tentokrát ještě míň, protože nejvíc jsem fotila na jedné konkrétní akci, které ale věnuji celý celičký post na mém blogu. Tak zatím sledujte to ostatní: 
Kulovité objekty Ronyho Plesla









Okopírovali nám šuplíkus, parchanti! /interní humor

Drátěné potvory od Trash Made





Dámský boudoir, v béžové byl hezčí, obsazenější a tudíž méně vyfotitelnější

Kluzký Hanák

Kecky od Novesty
U některých fotek nejsou popisky proto, že si nepamatuju, co to bylo a kde to bylo. Tímto se tedy omlouvám a slibuju, že hned jak někde najdu program, pokusím se příslušného autora a jeho dílo vyhledat a patřičně oštítkovat. Jo a druhý článek z Designbloku, tentokrát plný bouřlivých emocí, přijde vzápětí (takže tak zítra nebo pozítří), tak se brzy zastavte.
P.S. Viděla jsem Maxima Velčovského. Dvakrát. Poprvé nad vitrínou s jeho mimochodem velmi povedeným zlatým šperkem a trochu jsem se lekla, protože je o dost větší a vlasatější, než jsem si představovala. Podruhé v Karlíně jsem mu chtěla říct, že ty jeho uřízlá-spodní-polovina-PETky skleničky se dost blbě umývají, ale neodvážila jsem se, asi právě proto, že je o dost větší a vlasatější. Ale za rok už se vyplašit nenechám. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud nejste zaregistrovaní uživatelé, podepište se, prosím.