pondělí 7. října 2013

Říjnový zápisník


Protože by bylo fajn, kdybych se občas na blogu věnovala i něčemu jinému než zveřejňování receptů, a taky protože mám z poslední doby pár docela zajímavých novinek týkajících se vaření i blogování, o které bych se s vámi ráda podělila, dala jsem dohromady stručný příspěvek, kde jsem se pokusila vše důležité shrnout. 


Za prvé: Od té doby, co jsem svůj předchozí mobil utopila ve šlehačce (fakt, nekecám!), jsem byla od různých mobilních sociálních sítí poněkud odříznutá. Nicméně, od konce prázdnin už mám telefon nový a zatím i plně funkční, takže používám mimo jiné i instagram, kde jsem přece jen o něco aktivnější než na blogu, takže se můžete občas mrknout, jestli jsem zrovna neupekla něco dobrého.


Za druhé: Nechce se mi tomu věřit, ale v naší kuchyni se už pár týdnů vyskytují nože, které jsou perfektně ostré! Máme doma tři nové krasavce, které si můžete prohlédnout na fotce nahoře - ručně vyrobené, se střenkami z ořechu a hrušky. A jak krájí, nakrájí i to pitomé rajče, které krájet vůbec nejde, i ten docela zábavný trik se sekáním novin s nimi jde předvádět. V naší domácnosti jde nepochybně o zásadní evoluční krok kupředu, protože ještě nedávno jsme vše pižlali nástroji blížícími se pěstnímu klínu.


Za třetí: Pořádný nůž nebyl jedinou věcí, která nám doma chyběla. Náš tyčový mixér a foodprocessor v jednom byl rozbitý už nejméně rok, ale i na něj konečně došlo. Ten nový se jmenuje Kenwood kMix a je ze všech tyčových mixerů, které jsem kdy viděla, bezkonkurenčně nejhezčí. Už na loňském Designbloku se mi líbil! Zatím jsem ještě neměla možnost jej pořádně otestovat, ale třeba máte nějaké zkušenosti se značkou Kenwood i vy a napíšete mi je do komentářů, co vy na to? Hodit se mi budou všechny, negativní i pozitivní.


Za čtvrté: Ještě jedna věc, předposlední - dostala jsem možnost účastnit se jednou za 14 dní cukrářského a pekařského kurzu, který probíhá v téměř profesionálním provozu. Je to skvělá zkušenost, mám za sebou zatím první lekci, kdy jsme sice pekli samé notoricky známé sladkosti, ale vybavení, se kterým mám možnost pracovat, mě nadchlo. Ráda bych nově nabytým zkušenostem z tohoto kurzu v budoucnu věnovala víc prostoru, pokud ovšem bude o čem psát.


Za páté: No a úplně nakonec by mě zajímalo, kdo z vás mě nominoval do soutěže Blogerka roku, přiznejte se! Já jsem samozřejmě potěšena, že tam vůbec jsem, i když jsem to zjistila úplnou náhodou, přes statistiky přístupů na můj blog. Pokud o této soutěži nevíte, můžete se mrknout, kdo všechno se dostal do semifinále a třeba někomu taky přidělit svůj hlas v kterékoli z pěti kategorií - Beauty, Fashion, Food, Life a Objev roku. Sama jsem zvědavá, co z této soutěže vyleze, je to teprve první ročník... I když její název mi nepřijde úplně šťastný, jak k tomu přijdou chudáci pánové blogeři, byť jsou v menšině. :)


4 komentáře:

  1. Gratuluji k nominaci i cukrářskému kurzu! :) A co se mixeru týče - spíš jsem pak zvědavá na Tvůj názor, sama teď nějaký kvalitní sháním a jen tak podle technických parametrů se posuzuje těžko, nejlepší je osobní zkušenost, protože třeba to, jestli daný typ zvládne umixovat i oříšky do konzistence másla, píšou málokde...a to by se mi zrovna hodilo nejvíc :) Ať se daří nejen v pečení, Eva

    OdpovědětVymazat
  2. :) Pěstní klíny se v naší kuchyni vyskytují také a co se mixéru týče, rovněž spíš ocením tvé prostředky, protože nějaký ten robůtek také plánuju pořídit :)
    Ať tě kurzy baví :)

    OdpovědětVymazat
  3. Karolíno, mám od Kenwoodu robot a jsem s ním moc spokojená, jen se mi bohužel rozbil asi 4 měsíce po záruce a oprava byla docela nákladná, to je jediné zklamání. Nechápu, jak jsem mohla fungovat bez něj :-) A cukrářský kurz musí být super, závidím a těším se na postřehy z něj.

    OdpovědětVymazat
  4. Narazila jsem na tento blog náhodou a musím říct, že je moc povedený! :) A ta možnost těch kurzů zní hrozně zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Pokud nejste zaregistrovaní uživatelé, podepište se, prosím.